Sıkça Sorulan Sorular

Aboneliğimde aldığım kahve türünü değiştirebilir miyim?

Mevcut aboneliğinizi istediğiniz zaman bir Filtre, Blendler veya Espresso aboneliğine değiştirebilir veya belirli bir kahveye abone olabilirsiniz.

Bunu yapmak için şu dört adımı izleyin:

1. Adım

Hesap kontrol panelinizin Abonelikler bölümüne gidin.

2. Adım

Mevcut abonelik türünüzün sağındaki “Güncelle” seçeneğini seçin.

3. Adım

Mevcut abonelikler listesinden seçim yapın ve ardından seçiminizin sağındaki “Seç” düğmesini tıklayın.

4. Adım

Abonelikte yaptığınız değişikliği iki kez kontrol edin ve ardından “Onayla ve Sonlandır” düğmesiyle onaylayın.

Ve işte, abonelik şimdi değişti!

Aboneliğimi duraklatabilir miyim?

Tatile mi gidiyorsun?
Çok fazla kahve ve duraklatmanız mı gerekiyor? Sadece ara vermek ister misin? İptal etmeye gerek yok. Bir veya daha fazla gönderiyi ertelemek kolaydır.

3 adım…

1. Adım

Henüz yapmadıysanız, hesabınıza giriş yapın.

2. Adım

Hesap panonuzun Abonelikler bölümüne gidin ve “Aboneliği Duraklat” bağlantısını tıklayın.

3. Adım

Seçimlerin:

Sonraki Gönderiyi Atla: Bir sonraki planlanmış gönderinizi atlayın.
Aboneliğimi şu tarihe kadar duraklat … : Otomatik olarak devam etmesini istediğiniz bir tarihi seçerek aboneliğinizi duraklatın
Ve işte ! Abonelik şimdi duraklatıldı ve belirtilen tarihte otomatik olarak devam edecek!

Hesapla ilişkili e-posta adresine bir e-posta onayı gönderilecektir.

E-postalarınızın aboneliğinden çıkabilir miyim?

Kesinlikle. Sizi gereksiz bildirilerle boğmayacak kadar zamanınıza saygı duyuyoruz.
Ayarlar sayfanıza gidin ve “E-posta Tercihleri” sekmesine tıklayın.

Hediye seçenekleriniz var mı?

Tabikide mevcut! Ürün satın alırken ödeme sayfasında hediye olarak gönderebilirsiniz.

İade politikanız nedir?

Miazza’da amacımız misafirlerimize kusursuz hizmet, en kaliteli ürünler ve tabii ki lezzetli kahveler sunmaktır. Miazza deneyiminizden memnun olmanızı istiyoruz, bu nedenle iade politikalarımızın bunu yansıttığından emin olmaya çalışıyoruz.

Kahve bozulabilir ve çekirdeklerimizin tamamı siparişe göre kavrulur, bu nedenle kahvenin iadesini kabul edemiyoruz. Ama endişelenme – yardım etmek için buradayız! Siparişinizle ilgili bir hata varsa, lütfen satın alma işleminizden sonraki 30 gün içinde destek@miazza.com.tr adresinden bizimle iletişime geçin.
Kahvenizden memnun kalmadıysanız, uzman Müşteri Destek ekibimiz yakında favorilerinizi takip etmenize yardımcı olacaktır

Kahve Nedir?

Kahve, kökboyasıgiller familyasının Coffea cinsinde yer alan bir ağaç ve bu ağacın meyve çekirdeklerinin kavrulup öğütülmesi ile elde edilen tozun su ya da süt ile karıştırılmasıyla yapılan içecektir.

Kahvenizi toptan veya toplu olarak satın alabilir miyim?

Kurumsal satış sayfamızan veya e-posta yöntemiyle tarafımıza ulaşabilirsiniz.

Kahveyi nasıl uygun koşullarda saklamalıyız?

Kahveniz hermetik paketleri açıldıktan sonra 20 gün içerisinde tüketilmelidir. Deneyimlerimize göre, kahvelerimizi karakterize eden farklı ve karmaşık tatlar bu noktadan sonra solma eğiliminde olacaktır
.Kahveyi serin, kuru bir yerde, ısı ve ışıktan uzakta, orijinal ambalajında ​​veya hava geçirmez bir kapta saklamanızı öneririz.

Siparişimin durumu nedir?

Hesaplarım bölümünde, siparişin durumunu sorgulama bölümünden detaylı görebilirsiniz.

Türk Kahvesi Nedir?

Türk kahvesi, daha çok Türk kültüründe önemli yere sahip Osmanlı İmparatorluğu’dan günümüze kadar gelmiş en eski kahve hazırlama ve pişirme metotlarındandır. Kendine has tadı, köpüğü, kokusu, sunuluş biçimiyle özgün bir kimliği ve geleneği vardır. Telvesi ile ikram edilen tek kahve türüdür.